Att en vaniljbulle kan göra så ont

Det har varit en bra dag idag, faktiskt bra föreläsare som det är intressant att lyssna på. Den första var lite seg iofs men den handlade om handikappade barn och s.k. bokstavsbarn, jag känner att jag inte ver så mkt om det så det var intressant. Men vår föreläsare kan verkligen stå hur länge som hellst och bara prata och prata, det finns inget stopp! Den andra efter lunch var riktigt bra den me, Elin och jag var ute i god tid för att få bra platser - trodde vi. Tills Jaana ringde och sa att vi skulle vara i en annan sal, och där var det trångt, det var säkert 10 pers som satt på extrastolar, och det var verkligen knökafullt! Men den var jätteintressant, hon pratade om barn och ungdomar med behov av särskilt stöd, jag ska nog fortsätta läsa specialpedagogik i höst istället för Samhällsvetenskapliga grunder - för då slipper jag även fotfetishisten =) Och så vill jag läsa genusgedagogik, så kan jag lägga till mina 20p kvinnovetenskap så får jag någon nytta av dom =)

Idag ska jag faktiskt gå och träna, core och box. Jag skäms nästan, jag är aldrig där längre - men det är som med allt annat - det går i vågor. Jag svullade ordentligt igår, jag åt en vaniljbulle och en massa lösgodis - fy skäms! Men å andra sidan avstod jag från varm choklad och brownie som Björn erbjöd mig- det var väl starkt gjort! Hhmm, får se vad det blir för mat ikväll - alltid samma problem. Slutar alltid med antingen ingen mat, mackor eller hämtmat. Please, help me! I förrgår åt vi lax, jag har nog börjat gilla det igen, får se när jag börjar äta kyckling igen, hoppas det blir snart.. Annars är mattips alltid välkommet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback