Bubbelbad och hotellfrukost

Måndag igen då, snabb resumé av min helg. Åkte hem till Björns föräldrar i Mantorp i fredags, tog det rätt så lugnt. Åkte till Sthlm i lördags, gick på stan och sen på kvällen såg vi Mamma Mia på Cirkus - underbart!! Ni måste verkligen se den om ni kan. Vilken show! Ibland är man stolt över att vara svensk =) Det var mkt sevärt kan jag lova! Och lördagens kändisspaning slutade i Maria Abrahamsson på Svenska  Dagbladet och Fredrik Strage  (som skrivit boken Mikrofånkåt), kanske inte alla som känner igen mina kändisar men ändå.. =) Och så igår åkte vi hem hit igen, skönt att komma hem efter en helhektisk helg. Självklart vaknade jag till när Björn gick upp i morse vid halv sex eller nåt, men så duschade han men glömde stänga av snoozningen på mobilen så den tjöt så hela Jönköping vaknade - även jag..! Men tro det eller ej, jag som är sämst på att somna om klarade av det!! På tal om duscha, i mitt å Björns hotellrum fanns det ett stoort trekantigt badkar (som även var tänkt som dusch), å det var ju ju tvugna att testa, så det blev ingen helt vanlig söndagsmorgon igår. Bubbelbad och en rejäl hotellfrukost, kunde inte bli så mkt bättre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback