Dåliga farser och äckelfett

Varför visar Tv4 Stefan & Kristerhumor för? Nu är det nåt nytt som ska visas igen, någon dålig fars som bara har vitsar om sex, stereotypa könsroller, sprit och bonnhumor.. suck! Men jag kan ju välja, jag behöver inte se på det, vilket jag inte heller kommer att göra.. Men ikväll kommer jag garanterat välja att se på OC, hoppas att min huvudvärk har gått över tills dess, jag har haft asont i huvet och magen nu i en vecka, det kan ha varit all flötmat jag proppade i mig i påskas, men jag har ju varit hemma några dagar nu ju. Måste träna bort allt äckelfett, vi var ju på spinning imorse kl 06.45, det var tidigt, rätt så mysigt faktiskt. Så fick vi frukost på gymet, lyxigt värre! Men jag trodde att jag skulle bli pigg av spinningen, jag blev bara seg och hängig, trodde jag skulle somna men som tur var hade jag Metros korsord och Sudoku som höll mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback