Flytt kanske?

Jag kom och tänka på en sak igår när jag först såg Du är vad du äter och Ett herrans liv, visst vore det kul att se Göran Persson i Du är vad du äter, haha.. det vore väl nåt..? Men då tvingas man väl se honom i mindre trevliga sammanhang, som på en didgeridoomassage och dylikt =) Kanske inte vore så bra ändå då..

Jag har övervägt mitt liv noga nu, och det är Lindas lag som vinner! Jag kommer att fortsätta med mina gröna teer istället för det svarta giftet. Det kan ju inte vara bra för kroppen ju..! Så har vi våra funderingar på en liten flytt, så om nån har en fin 2a på Torpa är det bar att höra av sig =) Vi behöver ju inte bo i en trea, vi är ju bara i extrarummet när vi sitter vid datorn, så det kan vara värt lite mindre månadshyra! Men jag tycker det är jobbigt att flytta. Jag råkade visst kritisera syrran som hade tre lägenheter på tre år, men då tänkte jag inte på att jag själv har haft fem lägenheter på 2½ år.. Oops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback