Jag går inte vilse i skogen!

Från och med imorgon kl 16.00 ska jag unna mig ett påsklov som kommer att pågå t o m nästa tisdag kl 08.30, inte illa för att gå på högskolan va? Ska bli härligt härligt, men jag känner på mig redan nu att jag kommer bli uttråkad av att vara hemma på landet, och kanske även trött på att bo hemma hos mams & paps igen. Då får jag väl gå ut en stund i skogen och traska kanske, det var längesen jag var i skogen nu men jag hittar där fortfarande - hoppas jag, har inte gått vilse där än så länge. Idag har jag hunnit med en del, men inte det som var tänkt. Boken på cirka 400 sidor som ska vara utläst imorgon kl 08.30 har jag bara kommit halvvägs i, men seminarierna på HLK brukar inte vara så betungande. Men jag har hunnit med att skriva klart allt till mammas present, bara lite skojjiga bilder som ska dit och så har vi hunnit att göra tryfflarna till mamma å till Björns föräldrar! Puh! Just nu är jag riktigt trött på choklad och dataskrivande, måste gå å lägga mig och skumma igenom sista hälften av boken - Känslans intelligens av Daniel Goleman! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback