Jag har en egen Björnliga!

Ikväll kommer alla boxholmare vallfärda till Tranås. Hur jag vet det? Joo, nu är det såhär att Barbados kommer till parkhallen i Tranås. Då åker alla dit. Jag vet för jag har själv varit där några gånger, nu är det några år sen, det var väl kul första gångerna när Magnus var sångare men det är ju alltid samma folk som är där. Man behöver inte åka dit för jag vet precis hur det är ändå =) Men men, om det lockar folk så är det väl kul för dom som är där. Vore dock kul att åka iväg till Örsåsa i sommar, Alex, vi har sagt det länge nu men.. i sommar? Haha, vi kommer aldrig iväg..

Annars har det inte hänt så överdrivet mkt idag, jag vaknade av regnet sen kom solen sen kom molnen sen kom blåsten. Så var vi nere på stan Elin o jag, mina underklder är slut igen (har inte tvättid förrens på måndag) så jag hittade jättefina (töntiga) på H&M det var ett par röda med Björnligan på och ett annat par med alla Snövits sju dvärjar på - så söta så. Tyckte att det passade med Björnligan, för jag har min alldeles egna lilla björnliga =) Han är iofs bara en, men ändå! Jahopp, fredag igen då! Vad händer på Björngatan? Det blir nog hämtmat och film - äntligen Kalle och chokladfabriken! Skulle vara kul att gå ut men jag är både pank och trött så det är ingen bra kombination! Föresten, jag tar gärna emot tips på vad jag kan köpa till Björn när han fyller.. Jag har inte en aning. Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback