Kaffe eller inte kaffe?

Oh Holy Moses!! McMary har skaffat en blogg, ska fixa en länk till den med. Så nu får vi allt veta alla gottiga detaljer i Marys liv och kanske även en glimt från Kröcklekulla =)

Jag kan snabbt resumera dagen med ett ord - tired! Eller inte hela dagen, bara imorse och från kl 16 och framåt, men jag hällde i mig en hel burk Cola och sen var jag på benen igen. Vad tycker ni, ska jag försöka börja dricka kaffe eller ska jag strunta i detta gift? Jag kan inte fatta hur alla lärare kan bälja i sig en massa kaffe.. det kan ju inte vara nyttigt.. Men det håller säkert humöret uppe en stund. Jaja, hur som hellst, jag var och tröstköpte mina Scorettdarlings idag, det stod att dom kostar 599:- på scorett.se men i butiken kostade dom bara 399:- då kunde jag inte stå emot. Jag vill inte ens veta hur mkt penar jag lagt på skor sita året, eller det räcker nog med halvår.. Björn vet inte om mina darlings än, men han märker nog ingen skillnad om det står ytterligare ett par vid dörren =) Nä my dear friends, nu är det plugg som gäller! A revoir!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår inte att du klarat att vara student så här långt utan kaffe. För mej är det ett måste om man ska överleva föreläsningaran, dagens höjdpunkt liksom:)

2006-04-27 @ 08:42:13
Postat av: Lindelin

Nej nej, håller inte med föregående kommentatör.. Livet utan kaffe fungerar sååå bra så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback