Knepiga sexscener

Har ni tänkt på hur dom gör sexscener i en del filmer? Precis i början av scenen (som utspelas i en säng) så kommer dom flygandes uppifrån och säger Ååhh..! Men dom har alltid underkläderna på sig. Varför inte göra en mer trovärd sexscen, tycker det ser lite mysko ut. För hur ofta kommer man flygandes på det sättet? Jag har då aldrig varit med om det. Jaja, strunt samma. Var i skolan idag, men eftersom jag hade sån huvudvärk så gick jag hem tidigare, kan inte sitta och lyssna när hela huvet håller på att sprängas. På vägen hem köpte jag en ny kalender, en blå med massa elefanter på =) Så när jag skrev i den så märkte jag att jag får kanske lite påskledigt ändå - ska bli skönt!  Nu ska jag gå å vila och hoppas att värken går över så att det blir lite squash idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback