Stackars curlingbarn!

Lärarutbildningen är inte bara en lärarutbildning, det är även en föräldrautbildning! Jag kommer bli en toppenmorsa om jag gör allt som våra professorer säger, haha! Jag ska göra allt jag kan för att inte curla mina barn, men om jag gör det mina kära vänner - säg till! Det är synd om alla curlingbarn, dom kommer att få ett helvete, det är alla 60-70-talister som curlar sina barn - annat är det med oss 80-talister, hehe! Läste att Tom Cruise ska käka upp Katies moderkaka, fy fan vad äckligt.. hur kommer man på tanken, var tog lilla söta Top Gun Maverick vägen? Nä, sluta upp med scientologgrejen nu och get down to earth!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Jag läser också till lärare. Kul med andra som också gör det! Ha en bra kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback