Tjo faderittan lambo!

Jag fick med en pissdag nu! Björn hämtade ut min cykel, 494 spänn!!! Dom sa 400:-, så det är ganska dyrt, kunde ju hittat en billig bättre begnagnad, shit pommes frites. Och så har det strulat till sig med jobb i sommar, hon på det jobbet trodde inte att jag ville ha det (fast jag ville det, och hon frågade inte ens..) och hon har varit omöjlig att få tag på de senaste veckorna. Suck! Arbetslös och meningslös! Men jag ringde Björn på BT, alltid lika kläm käck lilla Farbror Blå ( tjoo faderittan Lambo.. hehe) och han hade haft mig i åtanke, så det kanske blir en femte sommar på BT. Helt ok, jag gillar faktiskt BT så det är lugnt! Ska ringa Frasse imorrn me och se vad han säger. Hoppas hoppas att det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback