Undrar om dom var gay?!

Underbar helg måste jag säga!! Fredagen var då min egodag i vattenlednparken. Björn och jag gick upp där i lördags med, men då hade vi med oss lite pastasallad som picknick, mysigt så. Men det var två killar som var där me, dom låg halvnakna på en filt och solade. Men brukar killar göra så? Vi trodde iaf att dom var gay. Dom pussades inte men jag frågade Björn om han skulle kunna tänka sig att gå upp en solig lördag och lägga sig i vattenledningsparken och sola halvnaken med sina killkompisar - han verkade liite skeptisk till det hela =) Annars har helgen gått i solens, korsordets och glassens tecken. Jag hade glömt bort hur gott det var med glass, vi var ute på en promenix längs vätterstranden idag men det var säkert en kö på 20 meter i glasskiosken, så vi gick på glassjakt - men vi gick till Juneporten där dom har hemgjord glass - inte som Bosses men den var mycket mycket god! Men i jönkan är verkligen allt dött en söndag, vadå bibelbältet?! Det är väl Alliansmissionen som äger stora delar av stan verkar det som. Vad är det föresten för smarto som kom på att Ica på Juneporten inte ska vara öppet på en söndag? Fatta vad kunder dom missar, det är ju hur många som hellst som går förbi där då.. jaja, inte långt kvar i den här stan, 1½ år.. nedräkningen har börjat. Undrar var jag hamnar sen.. jag tänker på det typ jämt. Det är lite spännande, jag är faktiskt sugen på Sthlm, bo i en lägenhet på Söder (säkert Sara.. du får nog bo i Botkyrka - långt ifrån lagom..) och ha en mysig klass och så kan Björn komma upp på helgerna, hehe! Nu ska jag läsa Biraths bok om Rinnamorden, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback