Himmel o hav!

Jaha, tillbaka till Jönkan igen då. Ganska skönt faktiskt, men det var jobbigt igår när vi hade 157 väskor att packa upp - iaf kändes det som de. Sommaren är slut men fast jag har jobbat var det som att ha semester, livet i Skänninge var rätt så glidigt =) Men jag är så jäkla trött på att köra bil, fyy, skulle aldrig kunna bli yrkeschaufför. Jag har kört över hela södra delen av Sverige känns det som, fram å tillbaka från Mantorp, Skänninge så har vi ju varit i både Halmstad o på Gotland (gissa vem som fick köra?!). Så har vi ju varit i både Sthlm å i Götet me, men då åkte vi ju buss som tur var. Gissa vad det är för dag imorgon (förutom att skolan börjar)? Det är fem år sen jag tog körkort.. de ni =) Nästa år kan jag ju övningsköra med lillsyrran, hehe..!

Jag glömde en jätteviktig sak hemma i Rinna som jag knappt inte kan leva utan, min blåa kalender med elefanter på.. =( Vad ska jag göra utan den när skolan börjar? Måste förbi Nyströms imorrn å skaffa en ny, tyvärr badar jag inte i pengar men en kalender måste jag bara ha. Jaa, himmel å hav som Björns mormor sa stup i kvarten =) Här kommer en bild från Gotland som jag tagit precis nedanför Björns mormor & morfars hus!




Himmel o hav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback