Illa, jag mår illa..!

Ååh, jag mår inte alls så bra idag. Men som en smartis sa en gång; är huvet dumt från kroppen lida.. Och det är nog sant. Men så mkt drack jag nog inte. Men det blev en lyckad kväll, först förfest hos mej på Björngatan sen så pallrade vi iväg ner till kåren men det var så jäkla mkt folk så vi kom inte in, så in en väldigt kort stund på Bongos men insåg att en McFeast skulle sitta fint, men ikke som i denna Jesusstad var det stängt..! Så Sibyla fick det bli! Det var faktiskt inte så segt att gå upp i morse, men det var värra när man kom till skolan - seg segare segast! Så vi gick efter första föreläsningen, kom hem till Björn å kollade på Tjenare Kungen istället, riktigt kul film faktiskt. Nä nu ska jag äta nåt, vråålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback