Overallklädda drägg i Min lägenhet!

Idag har det hänt nåt som nästan aldrig hänt förut.. jag var vråålhungrig klockan var runt 15, hade inte ätit sen klockan 06.00, so far inget ovanligt. Men jag gick ner och köpte färsk fisk och gjorde en gratäng som lät så god, men ikke - den smakade skit! Så nu sitter jag här utan mat, det gick inte att äta. Jag har aldrig varit med om det innan, stackars dom som inte kan laga mat  - jämt äta äcklig mat..! Men det är inte det värsta med denna dag, Björn har förfest för 20 stycken overallklädda drägg i VÅR (d v s även MIN) lägenhet.. det är inte kul! ÅÅh... småbrudar som tycker det ascoolt med overall.. ååh.. men dom går snart! Hoppas dom har med sig allt skräp, dessutom ska en kille sova här - som jag aldrig sett förut. Men dom får inte förstöra min TV-kväll, Elin erbjöd mig en fest men eftersom jag börjar kl 08.00 imorgon känns inte det så aktuellt + att jag ska på personalfest hemma imorrn. Nån som har tid för en fika i Lkpg-traken torsdag?

Kommentarer
Postat av: caroline

jobbigt med en massa folk hemma då man vill vara ifred


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback