Thaimat, julklappsspel & alfapet

Sammanfattning: Julen har varit underbar! Hemlisen jag skrev om tidigare var att syrran kom hem över jul, det var bara jag som visste om nåt. Så det har varit skoj, hon har ju inte varit i Sverige på 2½ år å inte firat jul här sen 2002! Julklapparna var bra, digitalkamera, plattång, kastruller, skålar, vetekudde, halsband o mkt mkt mer.

Nyår snart då, ska bli kul att se alla igen. Har ju inte träffat vissa sen midsommar... Vi var ju på systemet i Mjölby igår men dom har ju ingenting, så vi körde in till skägget idag - mkt bättre! Så nu ska jag äntligen testa Lambrusco, se om det är nåt att ha. O ikväll blir det minijul i Mantorp me thaimat o julklappsspel! Kanske ett parti alfapet me, jag känner att jag har turen med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback