Top secret!

Oh my vad det var längesen jag skrev..! Det händer både det ena å det andra in my life at the moment. Är så trött på skolan så det finns inte ord, jag skrev på en hemtenta i religion och samtidigt som jag skrev på den så hade en ny kurs startat och redan första dagen är det en massa prat om nya tentor och examinationsuppg, ggrrr.....! Men men, snart är det jullov! Jag fick reda på en sak igår, å jag får verkligen inte säga den - bara til Björn. Jag känner mig lite som Joey i Vänner när han vet om att Monica & Chandler är tillsammans men inte får säga nåt! Jobbigt att ha en hemlis som man verkligen inte får säga, jag skulle väl kunna skriva det här men man vet aldrig vem som läser den =) Men det är en bra grej iaf! Whheeii....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback