Är Berit där?

Shit vilken träningsvärk jag har! Var helt slut efter gårdagens pass, men det är så skönt, varför har ingen sagt åt mig att börja träna tidigare? Dom är så roliga på mitt gym, dom säger ofta 'Hej Sara!' när jag kommer, dom frågar hur jag mår å så. Hur kan dom hålla reda på alla namn, duktigt! Och när jag var i Australien så frågade dom efter mig, gulligt så! Men om inte Björn varit där hade dom säkert ringt hem å frågat varför jag inte tränar.. härligt ställe!

Igår var det två gubbar som ringde till mej, men dom ringde fel. Den första gubben var så söt, han hade värsta värmländskan, och han bad såå mycket om ursäkt, han önskade mig en fortsatt trevlig dag - såna borde det finnas fler av. Sen ringde en annan gubbe, men han pratade skånska (gillar inte skånska) han var inte alls lika trevlig som värmlänningen =) Men för nåt år sen var det alltid en tant som ringde till min mobil å frågade efter Berit. Men hon förstod inte att det var fel nummer, hon ringde jämt å frågade efter Berit. Och Annelie i Ryd ska vi inte ens tala om.. Han ringde ju till mig i Jönköping å frågade efter Annelie, han kan inte ha alla bananer i klasen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback