Årskort på gymet..

Det är sant, jag har årskort på gymet. Skaffade det i september eller nåt. Så jag är där två gånger i veckan iaf. Men första träningen efter Australien var det jobbigt, bara att komma iväg och ta på sig boxningshandskarna var ju jobbigt, om inte Björn tvingat mig skulle jag aldrig gått dit. Det är kul att boxas med honom faktiskt, han är ju lite starkare än mig men.. Igår var vi där iallafall, box 60 min. Det var massa folk jag inte kände igen, sånt är jobbigt. Det var bara en liten tjej (hhmm hon ser mer ut som en kille..) som vi kände igen. Men det roligaste var när man är två å två och först slår på den andra (i mitt fall då Björn) men sen byter man å springer till nästa, jaa ni förstår. Men när jag stod där med mina mitsar så kom det först en kille på säkert 2 meter då gäller det att hålla mitsarna höögt! Men precis efter kom en liten liten kille, han var t o m kortare än jag (jag lovar, det är sant..). Han var inte så bra på box, han slog som en galning men han bara slog på mina tuttar istället för mitsarna.. Tror han har missförstått grejen med mitsar faktiskt. Shit vad trött jag blev, men det är en såndär skön trötthet, så vi gick hem gjorde pastasallad och såg på Gilmore Girls (somnade visst sista 20 min) å sen Desperate Housewives. Älskar den serien, Lynette är min idol, jag ska bli som hon, haha! Idag har vi föreläsning om global ekonomi och markfrågor mellan 13-16.30 kul va?! Sen är de träning som gäller, 25 min core 25 min box! Sen är det O.C. premiär! Äntligen! Å på torsdag är vi lediga, eller jag behöver tentaplugga (har inte börjat än..) men det verkar inte så betungande.. Hoppas jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback