Bara, bara vara grannar..

Vi har ju fått nya grannar, det var verkligen på tiden. Men inte bara dom som bor precis ovanför, även den lägenheten som är snett ovanför oss är det en ny tjej som har flyttat in - välkommen! Men det var inte förens jag fick ett mess på fjortis-lunar från Lisa som tyckte hade sett mig i trappuppgången. Pinsamt nog så kände jag inte igen henne, Lisa är alltså kompis till Hebbes kusin Vike, det kanske låter mer invecklat än vad det egentligen är.. =) Men det är inte Lisa som flyttat in utan hennes kompis, åh shit nu blev det ännu mer komplicerat =) Men nästa gång jag träffar på lilla raggar-lisa ska jag allt hälsa på henne, det var ju inte igår jag träffade henne direkt - av förklarliga skäl..

Nu väntar tv-soffan.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback