Billigt..

Eftersom jag var lat och inte orkade gå till skolan och lyssna på en föreläsning om global ekonomi och markfrågor så har jag haft tid till annat. Aha! Tänker ni, hon har pluggat! Men nä! Jag har pysslat med annat, eller det började med att jag letade efter en bok jag behöver till ett seminarie på cdon.com och adlibris. Men av en händelse började kolla på skivor på cdon.com istället. Jag är lite sugen på Lisa Ekdahls senaste, men även Mary J Bliges nya skiva. Men snål som jag är gick jag in på Ginza för att jämföra priser, å där kollar jag på Lundell-skivor  å där kostade Den vassa Eggen 239:- och på Ginza kostade den bara 99:- vilket kap för en fattig student som jag =) Ginza är en guldgruva, jag ska ta å beställa lite skivor därifrån. Men en nackdel är att den är mer svårnavigerad än cdon, men men det kan jag leva med.. Fatta vad en ledig dag försvinner fort! Men snart ska vi iväg å träna core å box.. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Lindelin

Hej Sara! Skoj att hitta dig här i bloggarnas väg.. Jag har länkat till dig från min sida, hoppas det var okej :D

Postat av: Hanna

Jag är inget bra inflytande, skolkar alldeles för mycket:) Idag med till exempel!
Tycker med det var skoj i lördags, alla var så glada och trevliga, får vi göra om snart!
Välkommen till bloggvärlden förresten, jag länkade dej om det är ok!

2006-02-02 @ 09:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback