Dagen före fredag är..

Igår var det torsdag, idag var jag i torsvik =) Internt skämt me Johanna. Vi var på twin å drack en massa vin å drinkar igår, så satt vi å tjåkade, en väldigt trevlig kväll faktiskt. Vi kom på att vi hade något mer gemensamt, eller ska jag säga någon? Haha! What a coincidence! Vi bestämde att vi ska åka på Ålandskryssning, 766:- för två pers, med buss, fönsterhytt, buffé, frukost. 383:- /person =BIlligt!

Så var jag på jobbintervju idag, det gick helt ok, hon verkade vilja ha mig på jobbet, å det är ju positivt. Få se, jag måste tänka om jag vill köra truck. Det var tydligen bara en massa killar på stället, hoppas bara dom är lika snälla som 'mina' pojkar på BT, haha! Ser om rött nagellack ger samma effekt som på BT.. hmm?

Å idag hade vi en föreläsning om biologisk mångfald, det var faktiskt lite intressant, iaf första timmen sen så började jag drömma mig bort - som vanligt. Men det var en kille framför oss som antagligen var lite förkyld men han snöt sig inte, han bara satt med näsduken å duttade på näsan, jätteäckligt. Han går visst i Annas studiegrupp, grattis! Han luktar tydligen kostigt me =) Annars händer det inte så mkt i mitt liv, mamma undrade om jag hade sökt för min fågelfobi men det har jag inte. Jag vet vad dom gör på fobiavvänjning, man får ta på dom, så går dom omkring på ens kropp me, fan vad äckligt! Äckliga djur! Fattar inte att Hanna jobbat i ett hönshus, Yiack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback