Dagen i dag

Glömde visst bort att skriva att jag även gjorde världens godaste linssoppa igår, jag stod verkligen hela dagen i köket, kände mig som värsta hemmafrun á la 1950-tal =)  Jag började ju vid kl 13 eller nåt, men eftersom jag varit på skolan så kändes det som klockan var typ nio när den egentligen bara var fem, skumt!

Äntligen så är Leilas mat tillbaka, jag älskar matprogram - speciellt med Leila. Det är så härligt att drömma sig bort i smakernas värld, det är sällan jag gör något dom lagat i tv men det smakar väldigt gott i munnen ändå.

Idag då:
07.00-07.15 Fixa hår å slänga på lite smink
07.15-07.30 Hitta några lämpliga kläder + ytterkläder (obs inte beiga mockastövlar..)
07.40 Gå till skolan
08.00-09.30 Föreläsning om Agenda 21
09.30-10.00 Fika me Johanna på HLK
10.00-11.30 Föreläsning om ekologiska fotspår, (Whee..!)
11.40 --> Shopping på stan, boka tid hos min frisör
Paus
17.30 Spinning 25 min
18.00 Core 25 min
Sen är jag öppen för förslag, antagligen kommer jag bli sittande i min fotölj å kolla på nåt dåligt tv-program..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback