Dagens i -landsproblem

Tentan gick nog inte så bra, men jag hade verkligen pluggat, men på fel saker tydligen. Men men, jag väntar att deppa ihop tills jag vet helt säkert. Jag börjar bli less på den här kursen nu, såg en film av WWF om miljö. Jag hade faktiskt inte fattat att soja var så farligt, varför säger då alla veggosar att sojakorv är jättebra? Det orsakar massa djurs liv, fast då indirekt, dom äter ju inte djuren - men de kan inte leva längre när dom odlar sojaträd(?). Skulle aldrig kunna bli vegetarian faktiskt, älskar kött för mkt. Efter skolan gick jag vem, fick hoppa över alla slaskhögar, jag blev ändå genomblöt - jäkla slask! Men det som är värre än slask är hundbajsarna som ligger överallt! Fattar inte folk att dom ska plocka upp bajset efter hunden? Ännu värre är det hemma på landet. Där tror alla hästägare att det är fritt fram att komma å rida på privat väg - inte nog med att vägen blir hålig å dan nä hästfan skiter värsta blajan på våran privata väg! Ok om dom tar bort den, men den ligger där tills den försvinner. Usch! Nu kanske ni tror att jag hatar djur - nä det är inte riktigt sant, de ända djur jag hatar är fåglar. Jag skulle gärna ha ett djur, grannen mittemot har en söt liten svart kisse, en sån vill jag ha. Jag var påväg att köpa en katt i höstas, Anitha hette den och var en blandning mellan birma och norsk skogskatt, Me want! Men det kanske får vänta tills vi skaffar hus. Jag vill verkligen ha en katt, eller hund - isåfall en jack russel eller nåt. Ikväll är det en riktig tv-kväll; Gilmore Girls, Desperate housewives, men samtidigt som detta är det grammisgalan på fyran, hur ska jag välja, jag har ingen video som jag kan banda me. Snacka om dagens I-landsproblem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback