En bra dag

Det här verkar vara en bra dag. Jag är ledig, borde kanske plugga mer än vad jag gör. Vanligtvis brukar posten vara trist att få, mest en massa räkningar å blaj. Men idag var det något annat, jag fick brev från försäkringskassan, dom tyckte jag fått för lite bostadsbidrag för 2004(!) så snart kommer det in 1289:- på mitt konto - inte illa för en fattig student som jag. Det var den första bra saken, den andra var att en tjej ringde å ville ha en jobbintervju med mig så fort som möjligt. Så imorgon kl 14 ska jag på intervju, jobbet verkar inte så jättekul men, alltid nåt. För den intresserade kan jag säga att det är ett jobb som kräver truckkörkort, vilket jag har, haha! Å ikväll ska jag träffa Johanna, hoppas inte Thiel dyker upp då me haha.. Vi ska till  Karlssons eller Twin, vi får se.. Ska bli kul att sitta å tjåka, titta på folk å dricka lite vin eller en drink kanske.. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback