Feminist, jag? Hhmm..!

Alltid härligt med söndagar, man vet att det är en måndag imorgon. Men denna söndag blev ändå rätt ok, ett OSguld i hockey kan man ju inte klaga på! Så imorrn är det kursstart igen då, Kulturmöten 5p, jag har verkligen aldrig varit så skoltrött som jag är nu, AU-blocket känns så meningslöst, inte helt meningslöst men trist som fasen är det iaf. Men imorrn blir det en fika med Johanna, alltid lika trevligt. Kanske ska försöka få med Elin på Bodypump, den är iofs 19.30 å det är lite sent för min smak. Kanske ska gå en sista runda på bokrean, som om jag hittar nåt, jag har inte lyckats hittils. På tal om böcker, jag kollade i vår bokhylla förut å såg en bok jag har velat läsa länge. "Elitfeministerna" av Susanna Popova, men jag undrade varför den stod där, hhmm är det Björns tänkte jag, men det vore ju konstigt, han läser ju bara fantasy och engelska deckare typ. Men så kom han på att det måste vara min och att jag både köpt den och läst den, snacka om dåligt minne. Men den var bra har jag för mig =) Gillar Popova, ännu ett dilemma, jag gillar både Skugge och Popova, men dom gillar inte varandra. Ytterligare en inre paradox hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback