Fullkomligt kaos!

På helgerna är jag latast i världen, jag gör inte mer än nödvändigt. Men jag har faktiskt städat hela min garderob, det var gårdagens projekt samt en storstädning av lägenheten (det är det värsta med att bo på 85kvm, det blir så mkt att städa..). Men min garderob, ni skulle inte tro att det var min garderob så som den såg ut innan jag städade den. Jag är annars ganska ordningssam (med ett oerhört kontrollbehov), men det har aldrig gällt min garderob - det har alltid varit fullkomligt kaos! Fullkomligt kaos räcker inte..! Det är mkt värre än kaos! Men jag tror det beror på att jag aldrig har haft en riktig bra garderob (bra att ha nåt att skylla på..), hemma i Rinna är det inte mkt garderob att prata om - den är pytteliten. I Halmstad så hade jag ingen, den i Lambohov  var väl ok, i Ryd hade jag ingen på mitt rum - jag hade en byrå men den rådde det ännu värre kaos i, på Gjuterigatan så var den väl ok, men nu har jag en bra garderob så nu är den jättefin! Jag är så stolt!! Jag har t o m en hylla över, för jag sorterade bort en massa kläder som jag aldrig använder. Men jag kom precis på en till orsak varför det är sån oordning, jag har under perioder i mitt liv levt i en väska (alltid påväg nånstans till nån) å då kan man inte ha ordning. (Vadå skylla ifrån sig..)

Men imorrn börjar veckan igen, då ska jag läsa ut en bok som vi har seminarie på och så ska jag skriva klart om växthuseffekten (Yippie..), sen squash, sen ta de lugnt. På tisdag är de alla ♥s dag, men inte nog med det, det är Johannas 21årsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback