Hur svårt kan det vara?

Det har varit en seg dag idag, föreläsningar, seminarie å grejer, *suck* Så jag har sett fram mot boxpasset hela dan för att få slå av mig lite.. Men det var ingen idé att gå hem efter skolan så jag bad Björn ta med mina grejer, han vet mkt väl vad jag brukar ha med mig. Så jag kände mig superlugn, tills han kom till gymet fem innan passet började. Så jag tog mina saker å bytte om, bara det han hade tagit fel skor, fel top å ingen träningsbh, men det var ju väldigt lyckat... men jag tänkte det kanske går ändå, så vi gick ner å började men skorna är ju skitgamla å inga direkta box-skor om man säger så (ett par gamla å slitna puma streetskor..). Men det gick verkligen inte, ingen studs alls, suck! Så nusitter jag här... lagom kul! Alla ♥s dag å allt, inget kul att vara sur då.. Men jag är inte sur, bara lite irriterad..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback