It ain't over till the fat lady sings..

Denna text kommer inte handla om ovanstående rubrik, men jag gillar den så mkt så den får vara med =) Jaa, då var det fredag igen då, härligt härligt. Men inte vilken fredag som helst, idag kommer mina 6900:- in på kontot, mkt va, haha! Tur jag har ett till konto, plus födelsedag i sikte, plus en återbetalning från Försäkringskassan. Men men, som de flesta andra fredagar så blev det en sväng på stan, min s. k. fredags-shopping. Hade ju tänkt att handla nån tröja eller så, men hittade inget bra och så är det jobbigt att prova en massa när det är lönefredag. Så till slut blev det två nya goda teer, en badrumsmatta för futtiga 25:-(!), en Gucciparfym (mums), ett armband från Indiska, lite dyr choklad och, jaa det var nog allt. Gick en sväng inne på bok-rean med, men det var bättre förr =) Nu orkar jag inte med trängsel, och så var den boken jag kikat in slut, typiskt. Jag funderar dock på " Men mest av allt vill jag hångla med nån". Får se om den finns kvar på måndag (då en fika med Johanna väntar.. Yippie..!). Men nu höll jag nästan på att glömma det viktigaste på hela shopping-fredagen, jag såg världens finaste väska på NoaNoa, det var jättelängesen jag köpte en väska (hhm, i Sverige iaf..). Men den var så fin.. Måste ha! Jag har kommit på mig själv med en grej när jag shoppar, när jag är påväg mot kassan så brukar jag alltid komma på mig själv med att fråga mig "Blir jag lyckligare av det  här plagget/väskan/skorna (you name it). Astöntigt, jag vet! Men det hjälper, ibland vet jag med mig att jag inte kommer att blir det, men med denna väska, jag tror nog jag blir det =)  Plånboken blir garanterat inte lyckligare, men vi vet alla att lycka mäts inte i pengar på kontot, utan i väskor =) Och så blev det en tripp till Stadium, hade tänkt köpa box-handskar, men hittade inga. Eller joo, men då ingick en hel boxningssäck med upphängningsanordning å grejer, kändes lite onödigt med tanke på att vi inte kan hänga upp den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback