Jag kommer bli så snygg!

Förra veckan på boxen var det en ny kille, han var väl en tvärhand hög. Tror jag skrev om honom då me, att han slog på mina tuttar när han skulle slå på mitsarna. Å idag var det nästan bara nytt folk, en kille som var lika kort och hade jordens största tänder+överbett (han såg rätt så skoj ut) när jag slog krokar med honom stod han verkligen å illglodde på mina tuttar.. Sluta! Det var en jätteudda grupp på boxen idag, det var dom vanlig bl a killen som går så konstigt (han går bara med tårna och lite till å så gungar han fram), han är iofs lite rolig. Så är det en annan kille som ser helt galen ut när han slår, han är skitstark! Lite läskig faktisk, men han verkar snäll. Oftast brukar vi ha en skitskojjig tjej som latjar å håller på men bruden idag var lite torr tycker jag.. Men hursomhellst, nästa vecka blir det tungt; måndag - squash 45 min, tis - ox 60 min, ons - spinning 25 o box 25, satan vad snygg jag kommer bli!

Yes idag är det OC, men det konstiga med OC är att jag alltid tjuter i slutet på varje avsnitt, det är så sorligt/fint/ledsamt etc, I love OC. Den har allt! Nu ska jag äta och plugga lite tyvärr, visst låter det kul med rollspel om en jäkla klimatkonferens, jag ska vara Uganda - Ha vilket skämt! På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback