No hard feelings..

Inatt var en sån där konstig natt igen, när man drömmer att man är vaken fast man egentligen sover. Man tror att man ligger vaken flera timmar för man inte kan sova, men i själva verket ligger man å sover.. helmärkligt..! Jag drömde en massa knepiga saker, som t ex en tjej som aldrig gillat mig (för att jag stod i vägen för nån?) var helt annorlunda och ville umgås jämt. Vi har aldrig haft någon direkt kontakt så, så det var lite märkligt. Hon vet inte att jag vet vad hon har kallat mig för, men det var nåt år sen nu så det är no hard feelings från min sida =)

Till sist, Grattis Hanna! Alla fyller år nu ju, imorrn fyller ett ex, förra veckan en killkompis, om ca två veckor fyller jag.. ojoj, sen kommer Björn å hans familj som fyller inom en vecka och i ålderordning, skumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback