Ojdå!

Ojdå är ordet för dagen. Jag har spelat squash med Björn, det gick bättre än jag trodde, det var riktigt kul ju, så det får vi göra fler gånger. Å vet ni, nåt underbart har hänt! Våra knäppisgrannar har flyttat, så nu har vi nya!! Hoppas dom är bättre, sämre och mer högljuda kan dom ju inte vara. Det är nog två studenter, det blir nog bra..

Å ikväll är ingen bra tv-kväll.. kanske bra det för jag har en bok att läsa ut tills imorrn, men den var lättläst så det går nog bra. Å snart fyller jag år, det är dock inte så kul att fylla 23, det händer inget kul när man fyller längre. Man blir liksom inte lika uppvaktad som man blev när man var barn, nu förväntas man att bjuda släkten på middag. Men hhm jag bjöd ner mamma, pappa å elin men jag sa att det inte blev så märkvärdigt, men det gjorde inget för dom. Det räcker med en kopp kaffe så är dom nöjda, men dom sa att vi kan gå ut å äta. Det är bra, då får man gratis middag + att man slipper laga mat å diska. Iofs så diskar alltid mamma när hon är hos oss men ändå..

Just nu har jag inga direkta funderingar.. förutom att vad mysigt det skulle vara om livet skulle ha samma färg som Gilmore Girls, där är allt i såna härliga röd/gula färger, det skulle jag behöva i mitt liv nu!

Kommentarer
Postat av: Lindelin

Ha en trevlig alla hjärtans dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback