Oops..!

Blev visst lite mkt vin igår.. jaja! Hade ju tydligen tänkt skriva om übersmarta killar (även tjejer men inte alls lika vanligt) som inte har någon social kompetens. Det räcker nog att skriva så, dom har bara social kometens när det gäller att umgås med sina lika, annars med vanliga människor så fungerar de inte alls. Jag behöver nog inte gå in på det djupare än så, det var vad jag kom fram till för längesen.

På tal om inget, har jag fått rätt så långt hår igen, jag vet inte om jag ska låta det växa eller om jag ska ha kort igen.. hhm..? Jag kan t o m ha tofsar på sidan nu, men inga fletor =) Jag kan inte bestämma mig, kan ni inte hjälpa mig att bestämma de. Mamma röstar på kort å Johanna på långt, vems sida står du på?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tycker det är gulligt med toffsar!!!!!!!!
Kram

2006-02-19 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback