Rufsatufsa ska bort!

Idag blir det inte mkt skrivet, det känns som om denna dag har varit som två dagar fast det egentligen bara har varit en. Klockan ringde då 05.25 men jag snoozade fram till 05.40, å så upp, den vanliga proceduren, fylla på vattenkokaren, ta fram och tina bröd, hoppa in i duschen, ut ur duschen, klä på mig myskläder, föna hår, fixa frulle, äta frulle, sminka mig, fixa hår, välja kläder, klä på mig kläderna, ta på mig ytterkläder. Och så kom jag ivåg kl 07.15, en härlig tid på dagen, eller vad säger ni? Som student blir man bortskämd med sovmornar, inte för att jag sover ut, jag måste kolla på Nyhetsmorgon, ett program som jag delar med Hanna =) Det är verkligen så bra, förutom lokalnyheterna, dom kan dom lika gärna slippa. För, inte att vara taskig, men jag stör mig på att brudarna ser så skabbiga ut. Dom har enormt fula kläder och en frisör har dom väl aldrig träffat =) Å så har dom där där jobbiga småländskan, det finns fin och det finns ful, dom har den senare. Jaja.. sen iallafall åkte vi ut till Norrahammar, mitt tredje besök i den "galanta" stan, haha! (Hanna förstår nog..) Hade en lektion i en förskoleklass om växthuseffekten, inte så lätt kan man tro, men det gick över förväntan - dom är såå söta dom små barnen! Å så tillbaka till skolan och skriva klar det där jäkla arbetet om växthuseffekten, suck! Men en bra sak har hänt idag, jag har bokat klipptid hos min frisör imorrn, dock kl 08.15 (=tidigt..) men jag fick pengar va mormor å morfar som var här igår (en tidig födelsedagspresent..) så nu ska rufsatufsa bort! Och imorrn börjar bokrean, yippie..! Se om jag kan göra några fynd, hoppas iaf på det. Men men, det här inlägget blev ju bra och strukturerat, en salig blandning av en massa "blaj" som vi säger här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback