Tentaångesten kommer smygandes

Visst låter det kul?! plugga hela helgen, det är nog bäst för jag har inte ens börjat än å tentan är på tisdag. Men jag tänker såhär, det är inte den svåraste tentan jag någonsin har skrivit. Den svåraste tentan gjorde jag på filosofikursen på LIU. Jag håller med Hanna, varför valde jag den kursen som första kurs på universitetet?? Smart Sara! Men jag tog iaf 15 av 20 poäng och det är jag faktiskt väldigt stolt över. Få se om jag orkar ta dom där 5 poängen som är kvar.. Nä nu är det plugg som gäller, kanske ska springa ner till VIP å köpa lite pluggodis, det brukar gå bättre då =)

Ad omnia paratus!

Kommentarer
Postat av: Lindelin

Man tackar! Är idag som jag fyller år.. vi fira det bara igår! Hoppas allt är bra med dig annars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback