Vilket kap

Jag har än en gång insett att jag är vuxen, jag har kommit över 1,8 kg kyckling filé för 70 pix! 9000gr kostade alltså 34,10:-  Visst är det billigt? Jag lov hela vägen hem från Ica. Men det var ingen EuroShopper, nä Ivars var de, de är grejer de. Haha! Det finns vissa saker jag inte förstår, om man äter en burgare på McD, som jag gjorde igår (MacFeast fiber eller vad den hette) varför smakar man äcklig McD-smak i munnen i två dagar efteråt? Jag ska aldrig mer äta på McD, hhm kanske pajerna å glassen resten är ju bara massa skit.

Gissa om jag har varit aktiv idag, först var jag i skolan till kl 12, men på schemat stod det 14 sånt är alltid trevligt! Sen en trip till Ica, vi ska ha vänner på middag på lördags så jag var tvungen att inhandla ganska mkt grejor. Så kom jag hem, så bakade jag först hålkakor, under tiden dom jäste gjorde jag ordning varsin semla till mej å Nalle, sen fortsatte jag med hålkakorna å så har jag gjort köttfärsröran till pirogerna vi ska ha på vår lilla tapas-kväll på lördag. Mums! Jag älskar tapas, alla som har möjlighet - gå till Anna-Gretas i Jönkan, jag lovar verkligen matorgasm!

Jag glömde, jag var på A6 igår, det finns massa snygga skor, jag som verkligen behöver det. Eller? Joo, det gör jag faktiskt. För det är jag värd, eller hur Johanna? Å så ser jag fram mot utgång, Huset, gärna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback