Snart är det sommar..

Det gäller att se det positivt, det kan ju inte bli värre nu iaf. Det håller på att bli ljusare.. Snart är det sommar, BT i år igen?? HHmm, vill jag köra truck en femte sommar?? Ska ringa Frasse å se vad han säger =) Annars har jag inget planerat, vill gå på Winnerbäck på Stångebro, får se om Johanna har lust att joina. Sen har jag lite tankar på en Granforsen-fest, vore skoj faktiskt. Lagom avstånd hem till mamma å pappa sen, haha! Vore kul å dra ihop en massa folk å ha en riktig sommarfest ute på landet, tror att mamma å pappa är medlemmar i Granforsens vänner, haha! Härlig förening! Just nu är jag lite förvirrad, jet lagen håller precis på att försvinna, har somnat kl 19 flera kvällar nu å vaknat kl 4 på morgonen å inte kunnat somna om, men igår var jag vaken ända till kl 22 å som till halv sju. Duktig Sara!! Ny kurs har precis börjat, den verkar skittråkig rent ut sagt, men det är väl bara att härda ut.. För snart är det ju sommar som sagt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback