Lilla flås (Ni vet, han i Lillstrumpa & Systeryster) det är jag de =)

Varning! Detta inlägg är väldigt flummigt..

Nu är det nästan två veckor sen jag skrev, holy macaroni vad tiden går fort. Hela sommaren har verklligen flygit förbi, först ledig tre veckor sen jobbat i fem, ledig två sen börjar skolan. Så det kanske är dags för en summering, jag har jag/vi gjort vad har hänt? En sväng till Sthlm, Göteborg, Halmstad, jobb. Jag har sprungit flera ggr i veckan, min kondition har blivit såå bra. På en vecka har det blivit sex löparrundor, både hemma i Rinna å i spåret i Mantorp, snacka om mördarbacke dom sista metrarna. Jag är så stolt över mig själv, men det är ju ingen annan som kan springa av mig mina extrakilon så det måste jag ju göra själv, men det är faktiskt skönt när man sprungit runt kl 10 på kvällen och är helt svettig, sitter på balkongen och myser hoppar in i en kalldusch och sen lägger sig, mmm... T o m igårkväll när jag kom hem efter jobbet kl 22 hoppade jag i skorna o så sprang Elin o jag, utan henne skulle jag inte fått tummen ur =) 

Men det har varit en jobbig helg, en helhelg på jobbet vi var en man kort och det känns. Men när jag jobbat 12-21 i fredagskväll och kom hem till Björn hade han laddat upp med morotsstavar, rostade sojabönor, chips, dip och en kall Corona med lime - han är helt underbar min Böne =) Han vet vad som gör en Sara till en glad Sara! Men det var ju bara upp igen kl 05.15 på lördagen, jobbade, stressade hem, iväg till Linköping å till Bisse å Linda - lätt den finaste lägenheten i stan, å där blev det massa mat och ännu mer vin, så det var segt att jobba igår och idag. Men men, det var mkt trevligt! Så imorrn är jag ledig, whheeiii! Ska klippa mig, se hur det blir, jag kommer sakna min frisör hemma, men men dom kanske kan i Mby också. Så jobbar jag ons, tor, fre och det är ju marken, och då blir inget sig likt i den stan (eller guppet) så då tar vi tanterna och ger oss ut på stan och har rullstolsrace =) Sen har jag gjort mina veckor på Kolonigatan, det har gått fort.

Det ska bli så skönt med helg, vi ska ju till Norra Vi, har inte varit där på hela sommaren, ska bli såå mysigt. Får ta med löparskorna och ta en runda i skogen, nädå jag är inte alls skadad.. Men på onsdag nästa vecka vetni, då åker Björn o jag till Gotland - äntligen! Bara han och jag, vi ska iofs bo i en stuga hos hans mormor å morfar, så åker vi nog upp till Fårö till hans mosters stuga, härligt härligt! Så en vecka kommer vi vara där, bara strosa runt på medeltidsveckan och ha det bra.Härligt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback