Badsäsongen har börjat

Nu är sommaren här.. men på onsdag ska det regna..! Well well helgen har varit superbra. I lördags var vi först på 75årsparty hos farmor, det var lika kul som det låter och jag skämtar inte när jag säger att det var tio (TIO!) olika sorters kakor + wienerbröd OCH tårta. Shit vad gamlingar kan äta. Men vi stannade inte så länge vi stack till Mantorp istället och laddade upp och korkade upp för fotbollen, kul att träffa dom igen, Tobias, Linda å Andreas. Men som vi alla vet blev det en svensk besvikelse och vi struntade i eftersnacket och gick direkt på grillen å korkade upp lite till. Jag älskar verkligen kött, det är såå gott, Björn å jag grillade hemmagjorda hamburgare, mkt mkt gott men lite väl mkt jabanerosås i smeten =) Sen så jaa, satt vi å tjåka hela kvällen tills jag somnade i en stol - obs jag däckade inte! Jag ville bara vila ögonen lite.. Å så igår var vi vid Vätterviksbadet, det var ju jätteskönt inte alls kallt. Helt underbart, jag kunde lätt vara kvar flera timmar till, så fick jag ju inviga min bikini me. Men när jag kom hem till Bergåker så tog jag med syrran till Rinna Lake, mmm underbart, det finns nästan inget bättre än att bada på sommaren. Helgen avslutades med att jag gjorde en rabarber och jordgubbsdricka - mums mums! Sen gluttade jag lite på Titanic, det var ett tag sen jag såg den, men den är ju såå lång.. Nu ska jag dra på mig bikinin o pressa ute i solen. Tror ni att solen tar nåt kl halv nio på morgonen? Det måste den väl göra, I hope so..!

Kommentarer
Postat av: Alex

Att höra av dig eller komma förbi när du är i vadstenatrakterna är inget o tänka på...?? ;)

2006-06-12 @ 17:26:55
Postat av: Alex

Har tyvär utbildning i lkpg imorrn mellan 8-17..så tyvärr blir det ingen dag vid stranden.. Men vi tog ett dopp tidigare ikväll o det var varmare än igår så det verkar ju lovande...

2006-06-12 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback