Bikiniproblem..

Det ser ut som om vi kanske ska flytta.. Wheeii! Till en tvåa som ligger typ 400 meter från där vi bor nu. Den är på 55 kvm men det mest intressanta är hyran - 3232:-/månad. Fatta, det är typ 1600:- var per månad, det är ju superbilligt. Men nu kanske ni tror att den är assunkig.. nädå. Den var helt ok, ett gammalt hus (som jag vill ha det), hoppas bara dom gillar vår lägenhet med. Men den hyran är lägre än den lägenheten jag hade innan på Gjuterigatan och det var en pluttig etta.

Igår var en av årets bästa och sämsta dagar.. Den var bäst för att mitt s.k. sommarlov börjar (jag ska jobba men va fan..) och så var det sista dagen på terminen - härligt härligt. Vi hade vår egna lilla skolavslutning nere på Twin där lunchen intogs, här kommer det första I-landsproblemet - det tog 30 minuter för oss att få pizzan.. Sen så satt vi en stund nere vi vattnet och solade lite. Men nu kommer jag till varför det var den västa dagen: Eftersom min bikini blev så solkig (och med en gedigen fågelskitsfläck) i Australien så slängde jag den, vilket innebär att jag inte har någon bikini nu, bara min baywatchröda baddräkt. Så sagt å gjort, jag gick in på Åhléns för att prova bikinis. Men jag varnar er, prova inte bikinis på Åhléns eller H&M, shit man ser ut som jordens fetaste flodhäst.. Men jag tror jag var inne i alla affärer som sålde bikinis, men tillslut hittade jag en liten älskling på Twilfit, 328:- inte så farligt dyrt tycker jag inte. Den var röd o grann.. med lite vita runda ringar, snyggt så. Nu ska jag bara träna lite så man kan gå omkring utan att skämmas för muffintopen =)

Dagens fundering: Ni vet aquafresh finns det ju en tandkräm som heter. Den är ju randig när man trycker ut den, men även om man mosar och kramar tuben så är den fortfarande randig när den kommer ut. Why?

Dagens i-landsproblem: Dagens fundering ↑

Dagens låt: Radiohead - Karma police






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback