Det blir en sommar i Sverige igen!

Äntligen är jag klar med arbetet.. puh! Det var ju inte så jobbigt egentligen, men innan jag kom igång och verkligen engagerade mej. Men nu är det klart, det ska egentligen in senast på fredag - exakt hur skönt känns det inte att ha det klart fyra dagar innan - slå det om ni kan! Så ikväll ska jag tillbaka till Björngatan. Fick ett sms av Johanna så det blir grillning nere på Vätterstranden imorgon, härligt härligt. Hoppas att nån har kubb å sånt med sig, hoppas vädret håller sig bara. Sen har jag min sista skoldag för terminen på onsdag mellan 11-14, helt ok. Sen blir det sommarlov! Jag tror jag åker hem på fredag, sen på lördag är det 75-årsparty hos farmor å farfar (grattis farmor!) och sen ska vi se Sverige - Trinidad Tobago. Hoppas dom vinner bara.. men viktigast är att dom vinner över England! Efter det är det snart midsommar, ska bli så mysigt så! Och sen ska mamma å jag försöka hitta på nåt, hon har semester så det kanske blir en Ålandskryssning eller nåt. Nu ska jag passa på att äta innan jag kommer hem till en tom kyl =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback