Måla era naglar! Röda!

Hemma på landet igen, det är alltid så lugnt och skönt här ute. Det finns en annan möjlighet att ta sig ut i naturen, och idag heter naturen Linköping, hehe! Ska in i eftermiddag och umgås med Maria, jag har lite nytt skvaller jag måste delge mig av =) Igår så åkte jag hem med 14.15 bussen, det var mest pensionärer och dom är ju roliga, dom är mästare på att tränga sig och ta plats.. jaja, jag blir väl med gammal en dag då ska jag med tränga mig.. Och så var jag i supermetropolen Strålsnäs igår och hämtade syrran efter fotbollsträningen. Men Ingemarsgården ser verkligen annorlunda i dagsljus, shit vad det har hänt saker där. Sen så tog mamsen och jag en promenix, jättevarmt och skönt fast klockan var åtta - härligt värre. Hoppas att värmen kommer nu när skolan slutar på onsdag. Tanken var ju att jag skulle plugga idag men jag gick och lade mig efter frukosten och nu är det ju nästan ingen idé att börja =) Men det går väl rätt så fort när jag väl kommer igång så imorrn ska jag ha en hel pluggdag! Men det ska vara klart på onsdag, får se när jag åker tillbaka till Småland igen, det pratas om grillning på Vätterstranden på tisdag kväll, det skulle vara supermysigt. Men jag har endast tre (3) timmar kvar i skolan och tre (3) terminer kvar, det kommer att gå så fort så fort. Får se vad vi får för härliga lärare i höst, men kul kommer vi nog ha, hoppas vi får välja studiegrupp =)

Kommentarer
Postat av: Lindelin

Nu har jag banne mig en klagan! Jag tror att du talar osanning i din blogg.. Har från säkra källor hört att du vid denna tidpunkt inte infunnit dig hos Maria än. Har även fått bekräftat att eftermiddagen börjar lida på kväll, samma källa. Lika med, du ska inte träffa Maria på eftermiddagen idag! Hihihi ;)

Postat av: Lindelin

Japp, tvivlar inte på att ni umgicks.. Det har min källa bekräftat, men eftermiddagen var slut :P Förresten jag har fina röda naglar.. Aha så jag ska skaffa krångligt tanklock :p

2006-06-03 @ 18:13:21
URL: http://lindelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback