Sara+Converse=?

Jag har då traskat omkring lite i syrrans Converse ett par dagar nu, det känns lite ovant och kanske inte riktigt min stil men dom var helt ok , dom är svarta så dom är ju rätt så neutrala iaf. Kanske ska köpa ett par ändå.. Hoppas hennes fötter inte växer mer för hon har också 37 så då blir det ju en dubbel skouppsättning =) Carin har ju 39 så hennes skor kan jag ju inte ha.. Dagen har varit helt ok, den har gått i pluggets och fotbollens tecken, jag pluggade fram till kl 16 eller nåt (med lite mat och fikapauser förstås) då åkte vi in en sväng till Motala för Elin spelade match. Resultatet blev LSW - Strålsnäs 4-1. Men som mamma sa, Motala är staden med dom höga popplarna och den låga moralen. Domaren hade noll koll, ingen kondition, dömde till Motalas fördel hela tiden (hans dotter spelade i laget) och verkade lite småyr och spelarna var heldryga och konstiga. Dom kanske inte vet att det är lika illa att vara en dålig vinnare som en dålig förlorare. Men det var en mkt spännande match! Kom hem, åt, bakade bröd, fortsatte plugga å så har jag pratat med VärmlandsElin. Det var dagen i korthet.

Men vad det är underbart här på landet, speciellt på sommaren. Jag gillar kvällarna mer än dagarna, det är så lugnt o tyst. Så igårkväll runt kl tio på kvällen gick jag en runda, det är så vackert... Jag älskar Rinna! Jag låter säkert som värsta tanten, men det var verkligen vackert. Förutom att en bonde åkte på gärdet precis bredvid huset och sprutade på nån konstgödsel. Men men.. alldeled ljummet och alla dofter, det är helt enkelt underbart. Hoppas mamma å pappa aldrig flyttar, för jag vet inte om jag vill bo så pass mkt på landet. Men om dom flyttar står alltid Norra Vi kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback