Schalger!

Det var en lyckad kväll igår, jag drack inte så mkt. Jag har hittat den perfekta förfestalkoholen om man inte vill bli så full, halvvinflaskor, perfekt 37,5 cl. Det blir ungefär två glas vin, det var bara det jag drack igår. Vi var på nån förfest med några INGare, helt ok å på kåren hade det varit schlagersittning så det var bara schalgermusik men duktig som jag är drack jag bara vatten, åkte hem rätt så tidigt typ vid midnatt eller så. Men jag träffade en tjej hemifrån som jag inte sett på väldigt länge.  Jag tror vi har pluggat lika länge här nere utan träffa på varandra. Det har hänt mkt sedan dess tydligen.. Men men, det dansades en hel del till Carola, Abba, Herreys, Kicki Danielsson =) En mkt trevlig kväll, det får vi göra om. Måste tillägga att jag verkligen gillade Saras Carola out fit! Läckrast på golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback