Det är inte räkor på en capricciosa!

Vi var på på Evergreen och flötade idag, Elin åt quatro stagioni och jag en capricciosa, men när den kom var det räkor på den! Det är ju inte alls räkor på en capricciosa, hhmm suck, så jag fick en ny - men det var iaf färska champinjoner =) Detta var då ett av dagens i-landsproblem, det andra skedde när jag gick hem från skolan, jag skulle in på Olgas mumma och  köpa en lakritsstång (dom har så goda och färska) men nää, då har dom lunchstängt, jaja bara att knalla  vidare. Funderade på om jag skulle in på Vip å köpa lite lösgodis (när jag redan börjat vara onyttig liksom..), men jag struntade faktiskt i det. Kände mig lagom däst ändå =) Så nu ska jag snart sätta mig å läsa i en bok, sen packa för helgen. Åker till Mantorp imorrn, Stockholm å Mama Mia på lördag, ska bli redigt skoj! Men jag måste få säga att det här har varit en av de skönaste dagarna på länge, verkligen helledig och bara tagit det lugnt - så fick jag brev från Skattemyndigheten (eller vad det heter) så jag ska få tillbaka 3826:- inte lika mkt som Alex, men ändå..!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gött med lite oväntade pengar som man inte räknat med...Känns väldigt bra! Ska väl spenderas i sommar va!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback