Du är avvikande om du pratar på bussen

Carola såg ju helläskig ut igår ju, hon såg helt lyft ut, hon måste gjort mer än tagit botox. Men inte skulle väl lilla (sken)heliga Carola göra nåt sånt, hon som hade en fejkad kristustatto på armen.. hhm, har det framgått att jag inte gillar Carola? Haha! Hon sjunger bra, men det är väl allt. Att hon sen har varit gift å har barn med Runar gör ju inte saken bättre..

Vi funderar på en promenix i vårsolen, vädret är alldeles underbart, måste ut å få i mig lite solstrålar. Är så sugen på att åka bort nånstans till värmen, men det får vi ta i höst. Jag tycker verkligen synd om alla som varit i Sverige hela vintern. Hade jag inte fått tre veckors australiensisk värme och sol hade jag nog varit helt deprimerad. Jag tror inte det är bra att bo i sånt kallt land som Sverige är, alla är mkt trevligare i varmare länder. Som t ex i Oz, där sa alla (busschaufförer, servitriser, folk på stan etc..) "Hello Love" och "Good bye Princes", tänk om man skulle säga sånt i Sverige, folk skulle ju tro att man var psykiskt sjuk. Nä, här sitter alla på bussen å kollar ut. Kommer ihåg i vintras jag tog bussen ner till min VFU-klass, bussen var knökafull men ingen sa ett ljud. Alla satt som förstelade och tittade åt ett annat håll så fort det kom nån, vi borde skämmas- det är dags att gaska upp oss å ha lite kul - men snart kommer en tid av det, jag pratar om våren å sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback