En massa barn..

Måndag igen då.. sitter här med min frulle; en ostmacka, en skinkmacka, naturell yoghurt med fibergryn och en stor kanna grönt te. Ska iväg till skolan om en timme ungefär, rätt så soft idag vi går bara mellan 10-11.30 sen ska vi ha lite grupparb, å så måste jag gå till gymet. Jag hade först tänkt att gå dit imorse innan skolan men sängen var ovanligt varm å skön. Det blir ju så knäppt när man ställer om klockan, det känns som om man får en jet-lag light. Så har jag kommit på att jag måste vara allergisk mot alkohol, jag drack två glas vin, en bacardi breezer å en aqua tini, jag var ju inte bakis men jag hade ont i huvet hela dagen och megaseg. Sista timmen drack jag bara vatten, men jag skyller på att vi var uppe så länge..

Jag hade ju tänkt mig att Björn kunde ha städat när jag var hemma, men tyvärr så lägenheten ut som ett mindre krig dragit fram. Men jag förstår honom, han hade haft fullt upp hela helgen. Så vi satte igång å städa å tvätta hela eftermiddagen, så däckade jag i soffan sen! Men nu är det verkligen rent, det är så underbart när allt bara skiner, jag hatar det är skitigt å sunkit.

Till sist, vi kom på att det är sex stycken fårn vår gamla klass i bxhlm som har barn! Och det är bara dom vi kom på, det är säkert fler.. OjOj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback