En stor hårtork som sveper in över stan..

Jag har verkligen inget att skriva nu, jag är helt tom. Jag brukar ha en massa på lager som jag kan blogga om, men nu är det helt tomt! Förutom att det var en skum brud på Ica idag, hon frågade Björn å mej först om det fanns någon blomjord på Ica, jaa det finns det väl säkert - men inte vid mejerihyllan som du står vid nu.. Jaja, vi gick vidare å plockade ihop vad vi skulle ha. Sen när vi stod vid en annan hylla så kom hon fram igen å frågade om vi visste om det fanns någon blomjord på Ica.. Hon verkade lite borta, hon frågade ju samma sak och till andra - inte bara till oss. Varför inte be en i personalen?! Annars har det varit en dag fylld av squach-träning, plus lite gymmande - samma som igår. Imorrn är det skola, jobbintervju, sen spinning. Tisdag skola, box. Onsdag, jobbintervju, shopping på stan, spinning, core å box. Torsdag, skola, ClubKaj på Karlssons, sen vet jag inte mer vad som händer framöver. Jag ska hyra in en stor hårtork och blåsa bort att slö och is, få lite liv i den här stan igen. Johanna sa ju nåt upplyftande igår, när Vättern fryser till is (som det gjort i år), kommer inte våren förens i maj, kul! Not!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ojoj..vad du verkar träna.. Vad har hänt med dig Sara!? Inte den sara jag är van vid! Men jag är grymt stolt o du hjälper mig att fortsätta! Go girl..

Postat av: Alexandra

Ojoj..vad du verkar träna.. Vad har hänt med dig Sara!? Inte den sara jag är van vid! Men jag är grymt stolt o du hjälper mig att fortsätta! Go girl..

2006-03-12 @ 20:21:02
URL: http://aliss.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ojoj..vad du verkar träna.. Vad har hänt med dig Sara!? Inte den sara jag är van vid! Men jag är grymt stolt o du hjälper mig att fortsätta! Go girl...

2006-03-12 @ 20:21:23
URL: http://aliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback