Ettans buss går inte till A6

Jag är verkligen trög, jag åkte ju till A6 idag, men jag fattar inte hur jag gjorde som tog fel buss. Jag har åkt ut dit massor av gånger, så jag tog ettans buss istället för trean, kom på det när jag var borta på Liljeholmen - smart! Bara att traska tillbaka till en busshållsplats som skulle till A6. Jag fattar inte hur jag tänkte, fick totalt hjärnsläpp, men tänk om jag kommit på det när jag kom till Österängen eller nåt, haha! Men jag fick tag på allt iaf, mascara (den från max factor med gummiborste), underkläder, glitterpennor, halsband, örhängen, lypsyl, mm det var nog det. Inget oplanerat köp, joo halsbandet å örhängena var väl det egentligen. Så till lunch blev det yttrligare en tallrik med naturell yoghurt med fibergryn, det är ju supergott, billigt och nyttigt!
Jag vill bara förtydliga en sak, jag äter inte prinskorv till våfflor utan till pannkakor, så nu vet ni det. Men även Maria är en lantis med prinskorvstraditioner =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback