Frulle

Måndag morgon! Här sitter jag med min frulle som består av naturell yoghurt med havregryn, hemmagjorda mackor - en ost å en skinkmacka, å en megamugg med grönt te - mums! Jag brukar annars sitta framför tvn, men jag har bott framför tvn i helgen så jag får läsa nyheter på nätet istället. Jag är helt såld på grönt te, ni måste testa Södergrön, Grönt o skönt, Kustfägring(tror det heter så..), det är löste å finns på de flesta teställen. Rött är också gott, jag har tom slutat med socker i teet, onödigt å så mkt godare är det faktiskt inte. Jag förstår inte redigt hur man kan dricka kaffe, det är ju inte ens gott, te kan man ju variera sig med lite olika smaker å sånt, men kafe, njää inget för mig. En kille sa en gång att jag aldrig skulle klara av mina högskolestudier utan kaffe, men det går alldeles utmärkt! Tagit alla poäng, förutom den trepoängaren när jag var bortrest å en kurs i filosofikursen - även då bortrest å så har jag inte orkat ta tag i det.

Jahopp hände igår då, jaa inte så mkt två omgångar TP, första omgången ledde jag med tre pluttar sen gick Nalle om mig å gick å vann! Andra gången ledde han till en början sen så blev vi lika, men så vann han ändå.. skit också! Men jag är en hejjare på Alfapet, får ta en omgång när vi åker till Mantorp nästa gång. Jag vann mkt stort förra gången, både över Björn å Emma. Jaa, Emma har ju åkt iväg till London nu ju, härligt, å Björns pappa är i Dubai, inte heller så illa. Vill med iväg, iofs ska vi till Stockholm den 1a april, ska bli riktigt roligt, shoppa lite på stan först, skor kanske =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback