"Guud, vad myjsit dä ä här neu.."

Så var denna helgen över då, men jag börjar inte förens kl 13 idag, wheiii föreläsning med äckelläraren. Många som läser det här vet kanske redan vad det handlar om, råkade ut för en liten incident i fredags. En äckellärare hade suttit å glott på mina fötter (jag hade svarta nylonstrumpor på ett studiebesök), å efteråt kom han fram å flåsade i örat hur vackert det är med mörka strumpor när huden lyser igenom, hur vackert det är med röda tånaglar, å jag kommer inte ihåg allt han sa men fy fan vad äckligt.. Mådde inte så bra sen, det gör jag fortfarande inte men det är bättre. Ska upp och prata med kursansvarig idag så hon får veta vad det handlar om.

Annars har helgen varit super, hemma hos mamma å pappa. Shit vad snö det är hemma, vi hade säkert en meter i trädgården, och kallt var det, som varmast var det -11°C.  Å i lördags var jag först i Mjölby, härligt ställe =) Jag gick in på Lindex å så var det några tanter i 40årsåldern som pratade på värsta östgötskan; "Guud, vad myjsit dä ä här neu, dä finns ju allt, en behöver inte längre åke in te linkööping, men dä endä jag sakner dä ä ju HååEm"  Haha! Tack, ni förgyllde min lördag. Som förövrig spenderades i Linkööping =) på chokladmässa på konsert å kongress, det var inte fel. Mary o jag letade bara efter smakprover tills vi mådde illa, såg inte så många kändisar Bao å Elin annars vad det bara okändisar. Elin pratade t o m med mig, hon har nog haft lite svårt för mig tidigare (vad kan det bero på..?) Så blev det en lugn kväll på Ö-gatan. Å igår, var det ännu lugnare, en tvdag sen hem till jönkan, somnade med 2fast 2furious i bakgrunden, men insåg att sängen är skönare. Så nu är jag här, får se vad som händer under veckan. På onsdag händer det nåt iaf.. =) Jag är fortfarande så ung så jag gillar att fylla år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback